Template by:
Free Blog Templates

Thursday, June 25, 2009

APA LAGI MASALAH KO NI SAIFUL WOII....


AKU naik heran pulak dengan si Saiful yg beriya-iya suruh orang percaya bahawa dia memang kena liwat tu. Dalam blog dia, dia susah hati dan heran kenapa Anwar boleh bebas keluar negara sesuka hati. Apa, dia ingat Anwar tu cam dia ke? Berkurung je tak campur orang. Biasalah, Anwar tu boleh ke sana ke mari pasal ramai orang suka kat dia. Yang ko tu Saiful, duduk macam kera sumbang apsal? Takut jumpa orang? Malu ?

Kalau dah malu nak jumpa orang, jangan jeles dan susah hati kalau Anwar boleh ke mana-mana dia suka. Bukan jadi salah pun. Ko ingat Anwar tu bila ko dah tuduh dia macam2, dia mesti malu dan mengurung diri dalam bilik macam `nyah'? Malu apanyer kalau tak buat salah. Selalu yg malu tu orang yg buat salah....Aku tak kata ko salah Saiful...tapi janganlah memencilkan diri sangat...tapi, kalau ko salah pun apa aku nak heran...

Apa kata ko pun ikut macam Anwar, pergi ke mana2 ko suka...pergi buat ceramah ke macam Umi Hafilda dulu tu...mesti ramai peminat ko nanti. Jadi, janganlah sakit hati, dengki, jeles kat Anwar tu. Dia boleh ke mana2 je dia suka pasal dalam dunia ni takde orang yg tak terima dia. Engkau tu aku tak tahulah. Nanti kita sembang lagi yer wahai Saifulll...awwwwwww...

0 comments:

Post a Comment